A fost lansată prima păpușă Barbie cu deficienţă de vedere şi prima păpuşă de culoare cu sindromul Down, de producătorul de jucării Mattel

Data publicării:
A fost lansată prima păpușă Barbie cu deficienţă de vedere şi prima păpuşă de culoare cu sindromul Down, de producătorul de jucării Mattel / FOTO: BBC
A fost lansată prima păpușă Barbie cu deficienţă de vedere şi prima păpuşă de culoare cu sindromul Down, de producătorul de jucării Mattel / FOTO: BBC

Compania de jucării Mattel a lansat prima Barbie care este "oarbă", cel mai recent produs din colecţia sa în plină expansiune de păpuşi incluzive, informează DPA.



Păpușa "oarbă", lansată de Mattel în anul celei de-a 65-a aniversări a grupului, este concepută pentru a fi accesibilă copiilor cu deficiențe de vedere și reprezintă o femeie nevăzătoare.

Aceasta este însoțită de un baston cu vârf moale, confecționat dintr-un material special asemănător unei bezele, ochelari de soare, haine din materiale cu texturi speciale și culori vibrante, închizători Velcro pe haine și articulații ale cotului care permit utilizarea confortabilă a bastonului. Păpușa a fost proiectată cu o privire ușor îndreptată în sus și spre exterior pentru a reflecta felul distinct în care privește o persoană nevăzătoare.

Aceasta face parte dintr-o gamă mai largă de păpuși incluzive lansate de Mattel, care include o Barbie cu deficiențe de auz, o Barbie cu sindromul Down și o Barbie în scaun cu rotile, potrivit Observatornews.

Pentru a dezvolta acest nou tip de păpușă, Mattel a colaborat cu organizații caritabile precum Royal National Institute of Blind People (RNIB) și American Foundation for the Blind (AFB). Noile păpuși vor fi disponibile comercial începând cu 23 iulie, la prețul de 50 de lei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Parinți și Pitici și pe Google News



Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook Părinți și pitici și pagina de Instagram Părinți și pitici și accesează mai mult conținut util pentru a avea grijă de copilul tău în fiecare etapă a dezvoltării lui.


Autorul articolului: Raluca Panțiru | Categorie: Stiri





DC Media Group Audience
pixel