Trei fraze comune de evitat la un interviu de angajare, explică un expert în public speaking

Data publicării:
Trei fraze comune de evitat la un interviu de angajare, explică un expert în public speaking / FOTO: freepik.com@ yanalya
Trei fraze comune de evitat la un interviu de angajare, explică un expert în public speaking / FOTO: freepik.com@ yanalya

Atunci când suntem în căutarea unui loc de muncă, există o serie de elemente-cheie cărora ar trebui să le acordăm o atenție deosebită, deoarece acestea sunt cele care ne vor deschide ușile către o posibilă ofertă de muncă: CV-ul, aspectul nostru și impresia pe care o facem la interviul de angajare.



Acesta din urmă este deosebit de important și este un aspect care îi face pe mulți oameni să aibă emoții, deoarece, deși CV-ul nostru poate fi perfecționat, la un interviu de angajare avem de obicei o singură șansă de a face o impresie bună.

Iată câteva fraze comune pe care mulți oameni le spun și pe care nu este recomandabil să le menționăm.

Potrivit expertului în public speaking Eileen Smith, acestea sunt cele trei fraze de evitat în timpul unui interviu de angajare care vorbesc despre obiectivele tale personale:

„Sunt interesat de un loc de muncă într-o anumită locație”.
„Caut să am un post cu salariu minim și beneficii”.
„Caut un loc de muncă care să îmi permită să am timp să îmi urmăresc interesele personale.”

Deși, în principiu, nu este un lucru rău să știm ce vrem, Smith subliniază că aceste fraze se concentrează prea mult pe noi înșine, când ceea ce ar trebui să proiectăm în mod ideal în timpul unui interviu de angajare este un interes de a face parte din compania sau firma pentru care suntem intervievați.

În locul acestor trei fraze, pe care mulți oameni le spun într-un fel sau altul în timpul interviului de angajare, expertul spune că ceea ce ar trebui să facem este să le transformăm în fraze care se concentrează pe valoarea pe care o vom adăuga companiei dacă vom fi angajați.

În schimbul acestor trei fraze, Smith propune alte trei care sunt mai bune și care ne vor ajuta să avem mai multe șanse de a fi angajați:

1) „Caut un loc de muncă în care să pot face o diferență pentru mediu, concentrându-mă în același timp asupra rezultatului final”.

2) „Scopul meu este să lucrez în sectorul tehnologic pentru a-mi folosi abilitățile dobândite la universitate pentru a-mi ajuta noua companie să își atingă obiectivele”.

„În această piață a locurilor de muncă din ce în ce mai competitivă, locurile care angajează au o mulțime de opțiuni”, spune el, recomandând utilizarea metodei STAR pentru a transmite că aveți ceea ce trebuie pentru a adăuga valoare organizației. „Arătați-vă entuziasmul pentru tipul de muncă în cauză, mai degrabă decât să vorbiți despre modul în care postul va fi bun pentru dumneavoastră.”

3) „Mi-am iubit locul de muncă de la care tocmai am fost concediată, iar scopul meu este să lucrez pentru o companie similară pentru a beneficia de experiența mea în acest sector”.

„Arătați că v-a plăcut slujba și că doriți să continuați să o faceți. Spuneți-le că nu aveți sentimente rele față de fostul angajator (și dacă aveți, nu este momentul să le împărtășiți!) [...] Împărtășiți realizări specifice de la locurile de muncă anterioare”, explică specialistul, potrivit Bebeymas.

Specialistul adaugă că în acest moment este momentul în care poți vorbi despre realizările tale în poziția pe care ai avut-o, împărtășind cifre, obiective sau îmbunătățiri care au fost obținute datorită propriei tale participări și contribuții.

În cele din urmă, împărtășește că, odată ce sunteți mai departe în procesul de interviu, este momentul să puneți întrebări care vă vor ajuta să decideți dacă doriți cu adevărat postul, cum ar fi întrebări despre salariu, locație, ore și beneficii.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Parinți și Pitici și pe Google News



Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook Părinți și pitici și pagina de Instagram Părinți și pitici și accesează mai mult conținut util pentru a avea grijă de copilul tău în fiecare etapă a dezvoltării lui.


Autorul articolului: Raluca Panțiru | Categorie: Divertisment





DC Media Group Audience
pixel